Till juni!

Nu har jag till juni på mig att bli fit for fight inför uttagningarna här i östersund! Har inte så mycket att ta igen men jag har däremot samma problem som tidigare.. Handvolter och flickisar! Ska göra mitt bästa att lära mig det till juni, som tur är så är det viktigare med Handvolter än flickisar, men det känns nog svårt eftersom jag inte får till det där jäkla knycket med axlarna.. Men det ska ta sig!!!

Är förresten utan körkort nu.. Körde för fort på en 70 sträcka, men jag var verkligen stensäker på att det var 90.. Dessutom så var det i en brant lång backa så även fastän jag släppte gasen så ökade hastigheten lite till.. Men men känns inte så farligt med körkortet. Det som känns jobbigt är ju bötern, jävligt onödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0