Sommar!

Kanske inte riktigt ännu, men det känns absolut som sommar nu och inget annat! Strålande sol och värme! Kan inte bli bättre!

Har tränat och jobbat som en tok de senaste veckorna. Är lite sliten tror jag men det är ändå inget som stoppar mig! Har ju börjat träna med Cheerleader laget coagers här i östersund och jag är fast besluten att komma ikapp och platsa i fortsättningslaget. Det går riktigt bra måste jag få säga. Känner att det ända som saknas nu är kondisen mer eller mindre, och jag har faktiskt inte så mycket sämre kondis känns det som så det känns riktigt bra! Så jag har tränat med dem och tränat en massa på egen hand!

Igår tog jag dessutom en egen dag och bar på relaxen på storsjöbadet. Körde lite fotbad och gassade i solen i ute bubbelpoolen! Jag fick till och med lite färg! Helt otroligt!!!

Det var nog allt för idag i alla fall, ville bas skriva att jag riktigt kommit igång med träningen och det känns superbra! Har ju dessutom inget körkort i två månader så jag cyklar överallt! Tummen upp där!!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0