Forever

var på kurs i helgen med Forever. Det var riktigt roligt och lärorikt. Så nu kan jag en massa mer om aloe vera till er som vill lära! Det som kändes allra intressantast av allt är att jag verkligen kunde binda ihop den infon som jag fick om aloe vera, hälsa och kost med det som jag idigare läst och lärt vad gäller kropp och själ, läkemedel och alternativa läkemedel/meroder. Tänker man efters så är egentligen allting så otroligt lätt att äta rätt, att må gott och att se till så att kropp och själ håller sig piggt. Aloe vera är verkligen perfekt som en viss typ av kosttillskott. Ja, hurt som det kan jag prata mer om sen eller något. Tro mig jag skulle kunna skriva en hel roman om just allt det här, för jag tycker att det är så intressant. Framförallt då jag känner att det passar mig perfekt!!

Helgen har ju inte bara varit kurser, det har varit socialt och jag har lärt känna mycket nya människor inom företaget och lyssnat på hur de finner företaget intressant. Då menar jag mer än bara produkterna, för produkterna är bra, det an man inte säga annat om. Som de sa på kursen "ett riktigt billigt detox som också verkar en längre tid".
Nej men nu får jag ge mig, jag skulle ju inte skriva mer om det, blir ju långrandig. Ni får höra av er om ni vill veta mer het enkelt. Lättare att berätta om det ordentligt för då missar jag inget. Så här på bloggen känns det inte som om jag får fram all info om hur det verkar i samband med kroppen.

Sitter i alla fall hemma. Stråket börjadee i helgen men har inte orkat gå på det, orkar inte ikväll heller tyvärr. Men vi får väl se resten av veckkan. EN dag ska jag väl kunna gå i alla fall. Men vi får se, har inte lust att bara sitta hemma hela tiden heller. Bara det inte regnar så åär jag nog nöjd i alla fall.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0