Jag vill också!

Vara superbra på att sy! Varför kan man inte få vara det och bara kunna sy allt som man vill ha!

Sitter och tittar på project runway och blir så sugen på att sy en klänning eller en kofta, bara något? Men jag är ju långt ifrån kunnig nog för det och jag är alldeles för lat för att använda mönster. Så var det med balklänningen min, jag kaserade mönstret efter första försöket för att jag blev så less på det, funkade inte för mig.. Men den blev ju bra ändå. 

Haha jag minns hur sen jag var att starta med den, tidsoptimist har jag nog aldrig sett mig själv som men jag är nog det och min balklänning är ett bevis på det.. Fållade upp den samma dag som vi hade balen, först då den blev klar.. Haha men jag var ändå inte stressad, tänker alltid att det ordnar sig, det är ingen fara!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0