Jag älskar dig...

Jag försöker verkligen att inte vara egoistisk och tänka på mig själv, men jag älskar dig så otroligt mycket att det inte går att låta bli att önska att det inte skulle bli så här. Jag vill att du ska vara kvar här så att jag kan höra av dig och veta att jag kan höra av mig till dig. Nu går inte det, du finns inte mer.

Jag vet att det antagligen var för det bästa för dig, att du är på en bättre plats nu.. men jag önskar så innerligt att den platsen hade varit en plats kvar här hos oss, hos mig.. jag saknar dig och jag önskar att vi kunde fått mera tid tillsammans.

Jag älskar dig Elisabeth min kära gammelmormor.
Men mina tankar går till dig älskade gammelmorfar Sven, vi finns alla här för dig. Jag älskar dig med!


Kommentarer
Postat av: Linn A

Min farmor dog samma dag, hör av dig om du behöver någon att prata med. =)

2012-01-25 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0