bla bla

vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik idag.. men den kändes oviktig..
Tänkte idag nämna en annan blogg som jag också tidigare nämnt, hon inspirerar mig en hel del och jag är så  otroligt avundsjuk på hennes fina lägenhet! Skulle vela ha något liknande men då vill ju inte min sambo ha det så, det är för tjejigt.. ;) haha!



här har jag inspirerats av henne en hel del, och jag har rakt av härmat henne i det fallet med att använda ett fat.. men det är lite små fix kvar.. ska bland annat ha ett helt annat skåp egentligen där.. den som står nu är bara provisorisk...
Här är i alla fall hennes blogg om ni också skulle vela läsa den! http://michaelahagglunds.blogg.se/ allt ser lite bättre ut fö rhennes del.. :) haha!



har jag förresten skrivit det? att jag faktiskt köpt mig en vinterjacka! och JA den är varm.. suck.. men jag envisas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0