Sömnlös

Jag kan inte sova, känns som att det trycker i bröstet på mig.. Men jag vet inte varför, eller frågan är nog inte ens varför.. Det har helt enkelt hänt så mycket på sista tiden och jag vet inte hur jag ska hantera ens hälften av allt. Men det ordnar sig. Jag får tänka på de bra grejerna som har hänt istället, låta dem ordna resten. Men vissa saker står fortfarande oklart för mig, jag förstår verkligen inte hur det kan bli så. Man har väl alltid ett val? Eller har jag fel? Vad gäller mina val så ångrar jag inget men kan önska att vissa gynnades bättre. Jag tänker mer på andras val, där valet i vissa fall borde vara självklara men på något sätt så utesluts det självklara och de har en tendens att välja det som kommer att stå dem dyrt i längden.. Detta gäller många och även mig själv antar jag fastän jag kanske bara inte sett det ännu. Men jag hoppas att mina val i alla fall inte drabbar någon illa, såsom vissa andras val drabbat mig och dem jag bryr mig om..

Nu ska jag ge mig och sova, är jätte trött men somnar inte så jag var tvungen att skriva av mig lite. Nu är det gjort så jag hoppas på en god natts sömn innan jobbet! Gärna drömlös!! Har drömt så mycket konstigt på senaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0