Olycka

Nu är det de här med att allt händer i tre.. Jg hatar det, för det stämmer verkligen vad gäller mig. Det händer inte bara en sak eller två utan det är antingen tre eller flera.

Jag hinner aldrig hantera det första innan det andra kommer. Det är för jävligt för det får en verkligen bara att må sämre. För varje grej som händer så blir det bara värre. Sen är ju dessutom jag sån att jag tar åt mig så hemskt av saker och händelser, det påverkar mig på en djupare nivå. Jag visar det inte utåt, för är det något jag kan så är det att må riktigt dåligt för mig själv. Ibland kan folk märka att jag mår dåligt eller är nere men det är oftast inte ens i närheten av vad jag känner. Men jag har alltid varit sådan.svårt att förändra..

Nu har jag tyvärr nåtts av många dåliga nyheter alldeles för tätt och jag känner att jg måste få uttrycka det mer eller mindre. Jag tycker att det är jätte jobbigt men jg vet inte hur jag ska uttrycka det. Men det känns och ni som vet allt och som ställer upp, tack ska ni ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0