More to life

Hur vet jag att jag gör det yttersta av mitt liv? Hur vet jag att jag inte kan ge mer?

Så får funderingarna i mitt huvud ikväll, jag funderar på vad jag vill göra, vad jag skulle kunna göra annorlunda.. Jag vill plugga, men till vad? Jag vill resa, men vart då? Jag vill köpa nu bil, men av vilket märke och vad får den kosta? Det är så svårt allt, och jag har verkligen ingen aning. Jag vill så mycket men samtidigt ingenting. Jag är nöjd men samtidigt missnöjd.. Tänk om man bara kunde veta hela tiden, det hör är rätt, det här vill jag..

Inte för att det oroar mig, inte alls för stunden i alla fall. Bara småsaker som jag gissar oroar många andra också. Vem ifrågasätter inte livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0