Idetorka

Varför hemlighåller man saker? Kom att tänka på det nu när jag satt med Alexander och pratade lite. Varför håller man saker hemliga som man ändå vet kommer att komma fram till slut? Nu menar jag inte att jag och Alexander har hemska hemligheter för varandra men det gav mig en funderare. Det kan ju gälla vem som helst om vad som helst. Små saker eller större saker. Men hur som saker som man vet man måste berätta eller vet att någon annan till slut kommer att berätta. Man kan inte lita på någon, hur som så berättar kanske den bästa kompisen ändå det till sin respektive som inte kan låta bli att säga det till sin bästa vän.. Jag menar bara att för eller senare så kommer det ju fram, varför inte bra Bespara varandra besväret eller kanske till och med nöjet att sprida saker, omedvetet eller medvetet? Jag vet att det är lätt att säga och jag är självklart ingen ängel själv även om jag vill intala mig det, men vi är väl alla mer eller mindre likadana? Just i det här fallet så brister det nog för alla, vi är bara mänskliga..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0