Forever

Nu ska jag ta och uppdatera här på min blogg. haft mycket att göra på sistone ska ni veta. Till att börja med så kan jag ju påpeka att jag har två jobb att sköta sen nu har jag även planer på att starta eget. Jajjemen, det är min plan, kan återkomma med information och nyheter om det när jag börjar få ordning på allt. Kan väl till att börja med säga att jag börjar med det som en verksamhet men ska senare när tid och pengar finns vidareutveckla det till ett eget företag! Så jag har en del bollar i luften!

Har också nu kommit i kontakt med cheerlaget här i östersund så nu har jag börjat träna med dem också, ska på träning ikväll klockan sex! Helt underbart roligt!

Utöver det så mår jag bra! Skönt att ha saker att göra! Men men nu ska jag ut och inhandla lite behövligheter! Återkommer med bättre update senare eller om någon dag rättare sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0