bubblar

Nu känns det som att jag börjar få lite fart på min nya verksamhet i alla fall, blir att registrera mig imorgon och sen så ska jag sätta igång ordentligt. Mitt första mål är Östersund och att se till så att hag tar mig runt på det. Sen har jag ett vidare perspektiv, när jag är redo; enligt min coach, så tar jag mig an Norrbotten! Jag har ett mål! Jag ser det framför mig och jag har nog aldrig varit så här självsäker förut! En av de viktigaste detaljerna i mitt mål är att jag ska klara mig så pass bra att jag kan ta mig an min älskade lillasyster under mina vingar så at säga, mitt mål är att också, om hon då vill, se till så att hon kan använda sig av min verksamhet för att få allt hon kan önska. Vänta bara jag har en plan! Älskar dig gumman och saknar dig så, du har redan hört en del av min plan så du har ju lite koll på läget i alla fall. Jag hoppas att det ska vara något som passar dig, annars så gär det ingenting! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0