Beställt

Snart så kommer mina grejer! Åh vad roligt, jag är så taggad!

Har också planerat en outfit till forum idag, var på stan med Anna och förklarar då för henne att jag tänkte klä ut mig till tjuv. Pratar lite smått och så säger jag att det skulle passa prefekt med en jumpsuit med ränder. Vi går runt och tittar men hittar inget, tre timmar hår och jag börjar planera lite annat istället, ger upp idén med en jumpsuit och försöker bara hitta nåt med ränder.. Vi går in på Monki som en sista grej innan vi åker hem igen, och ni tror inte att jag då hittar en!? Haha jo en perfekt jumpsuit till min outfit! Haha har aldrig skrattat så mycket som då! Helt perfekt i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0