kallprat

Nu har det varit en lite trist helg alltså, jag ahr varit sjuk hela helgen och det har faktiskt varit fint väder också. Känns så otroligt trist men så är det. Jag kommer itne undan det tyvärr.. Nu idag är det inte riktigt lika bra väder, ännu mera typiskt efetrsom jag mår så mycket bättre idag... jaja.. hade varit sugen på att jogga en sväng men det ska jag låta bli eftersom hjag varit sjuk, men det är ju självklart att jag tänker tanken när jag som minst borde det, eller hur!

ja däremot är det ju en annan sak jag borde ta tag i.. STÄDA OCH TVÄTTA! har inte orkat eftersom jag varit helt utslagen i helgen... men det är på tiden att jag fixar det, framförallt tvätten för det börjar bli onödigt mycket nu.. och ju mer desto värre. Har ju egen tvättmaskin i lägenheten men ingen torktumlare så jag kan ju bara torka en del i taget, så det går ju inte så fort som jag hade kunna hoppats att det skulle göra att tvätta. <men jag klagar inte, verklkligen inte. är så otroligt glad att jag har en tvättmaskin.

imorgon så ksa jag till jobbet igen, mår ju bättre så då är det ingen ide att sitta hemma och göra ingenting när jag är tillräckligt kry för att jobba. känns så skönt att ha ett jobb, men jag ska nog söka lite kurser till nästa år, saknar att studera så jag ska helt klart ta upp det igen när jag ändå känner så. vore dumt att inte ta tillvara på det .

men men nu ska jag hitta på något annat, kan hända att jag uppdaterar med något annat roligt sen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0