bla bla bla

bilderan kanske får vänta ändå, vill ha en bättre kamera så man faktiskt ser hur det ser ut, inte suddiga bilder där man kan se konturerna av möbler.. men men det kommer väl.. annars får ni helt enkelt komma och hälsa på och titta själva! ;)

jag är nog lite lätt rastlös idag tror jag.. känner mig sådär, jag vet inte riktigt.. uppe i varv samidigt som jag käner mig nere, eller inte nere men inte på  topp heller... ja vet inte hur jag ska beskriva känslan men något i den stilen i alla fall..



jag vill ha jätte långt hår igen! åååh vad jag vill ha det, men jag ska låta mitt växa och inte ha hårförlägning, fast clip in extensions skulle ju funka också, men inget annat här i alla fall huvudsaken! nä nu sk ajag gå och lägga mig och läsa och somna tidigt, börjar jobbet sju imorgon och jag vill ju vara pigg! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0