Taggad

Nu har jag bokat en tid till att fixa håret, ÅH så kul det ska bli och det var riktigt länge sen jag var hos en frisör och gjorde något åt det! Men jag ska inte berötta hur ag ska göra det får ni ser när jag är klar! Jag kan säga så mycket som att det blir i två stycken omgångar. ÅH vad jag lääängtar! Det är ju ett par dagar kvar men ändå! Har bokat tiden den 15e klockan nio på morgonen!

Idag så är håret i alla fall kaos, det regnade igår kväll medans jag var ute och promenerade med pauline, jag somnade dessutom med håret uppsatt som jag hade det när jag promenerade. så ja det märks idag, men jag har inte snoddfrisyr, bara rufsigt och stort och pyttesmå miljontals med lockar, jag har inte ens slingor till lockar utan det är som om vartenda hårstrå är en enskild lock så håret får mitt huuvud att se tre gånger större ut. HERREGUD! sitter och försöker trycka ner det kring huvudet hela tiden men det håller sig i några sekunder så står det rakt ut igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0