hmmm

jag tror ändå att jag gillar mittbena lite, när jag får till det och det är så sällan. men det passar bara nu när jag har lite längre hår och använder tjocktröjja! ;) nej men jag tycker nog om det lite grann, känns bara VÄLDIGT ovanligt att se mig själv i det. har nog inte haft det sen jag var 12 kanske? längesen i alla fall... och det är itne några bra minnen heller..:P



älskar i alla fall mina nya tjocktröja den är helt underbar, har länge velat ha en stickad kofta men jag har inte hittat någon som´jag tyckt passat men den här är helt underbar! jag menar det!

imorgon ¨å ska jag ta och impuls fara till övik och träffa ida, det är som nära tillbaka om jag skulle måsta vända tillbaka.. ååhå det ska ´bli så kul!!!!!

Nu ska jag inte städa utan jag ska nog sova! kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0