Hej hallå!

Idag så fyller Alexander år! Grattis på dig hjärtat! Så då blir det till att ordna fika här hemma i lägenheten. Har hållit på hela dagen med att fixa och dona, men det blir nog jätte bra ändå! :D får väl se om alexander tycker att det duger när han kommer hem från jobbet eller om jag får bakläxa.. ;)



Annars har det varit en lugn vecka Rätt så skönt att börja jobba igen, jag ver ju ledig två veckor men det hände så mycket grejer att det inte fanns någon möjlighet för mig att åka och hälsa på någonstanns, det var synd eftersom det var min plan att göra det. Men alexander hade ju otur med sin bil med inbrott och grejer två gånger till och med.. så då var han tvungen att ta min bil, och jag hade inte riktigt råd att färdas på annat vis. hade redan tankat bilen för att åka upp till luleå så jag hade inte råd med att betala buss eller flyg.. men men, det var ett par rastlösa två veckor i alla fall..

nej men nu ska jag smita iväg igen och plocka ur och i diskmaskinen.. kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0