Avklarat

Jani, Nu är kalaset över.. Var riktigt trevligt må jag säga. Mycket mycket fika blev det också, smörgåstårtan gick åt fort men resten har vi fortfarande kvar en del av.. Gott gott!

Sitter nu och tittar på the proposal som jag nog har sett varje dag de senaste tre veckorna, känns så i alla fall. Men det hår inte så mycket annat och jag orkar inte koppla in datorn eller hårddisken, är alldeles för lat för det. Men jag känner mig helt slut för ikväll.. Anja nu ska kg nog försöka förflytta mig till sängen, jag kan ju trots allt se filmen där inne med ;)

Lägger in en bild som jag precis tog från filmen, sen ser man även våran fiiiina vardagsrumslampa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0