suck suck

Nu är jag så här rastlös igen, jag möblerar om och städar hemma men jag är så less på det! det går bara inte! Jag måste göra något annat.. Jag var duktig tidigare i morse och tog mig en långpromenad i småregn, det var riktigt skönt och gav mig tid att skingra tankarna lite. Var nog vad jag behövde på ett sett, men jag kan ju inte sluta tänka det är ju det som är problemet. Ibland vore det skönt att bara vara tanklös, inget bara tomt! Men sån är ju inte jag, jag övertänker ju konstant allt!

Den här gången så handlar det om att jag verkkligen VERKLIGEN vill följa med Linn till USA i juni. ÅÅH vad jag vill med, men jag har inte pengar till det för stunden. Hon ska betala biljetten nu i december så vitt jag förstod.. och jag ska försöka få ihop pengar till då jag också men det är tight. Men ja, det kan ju gå, annars får jag vänta och se om jag kan hitta ett flyg senare, men det lär ju iunte vara lika billigt då med en resa på tur och retur..

PLanen är i alla fall att träffa NIcole som flyttat tillbaka dit, och sen ta oss en roadtrip! Låter ju hur kul som helst! OCH JAG VILL SÅ GÄRNA! ,em som sagt money issues.... ajja jag får se hur det går, kan jag inte så kan jag ju inte... så är det bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0