mjölk.....

Jag måste handla mjölk! I morse när jag klev upp var jg så otroligt sugen på kaffe! gjorde det så fint för att sen upptäcka att jag glömde kööpa mjölk igår! NEEEJ! happ då blev det svart idag igen då, men jag mååste köpa mjölk idag. Ska iväg och tanka bilen så jag har den om jag behöver och då ska jag köpa mjölk också.. blev så less när jag upptäckte att jag glömt det.. men men.. det funkar ändå svart kaffe är inte så farligt det heller men jag gillar när det får den där lite krämigare smaken..

Vad ska jag mer göra idag tro? Ikväll så blir det fika med Therese! Ska bli kul, då ska jag ta mig en kaffe latte! Jajjemen!

nej men nu ska jag smita och ta mig en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0