SAKNAR CHEER

Jani nu börjar det kännas smått att jag sitter still mycket. saknar cheerleadingen framförallt. Så jag funderar på om man skulle försöka få kontakt med Jämtlands cheer och se om det finns någon möjlighet att jag skulle kunna vara med i deras lag, eller åteminstone träna med dem. Men det jobbiga är att jag har ingen aning om hur jag ska få kontakt med dem. Det finns en blogg så vitt jag sett. Men jag vet inte om det känns okej att skriva ett inlägg på en blogg om att jag är intresserad av att träna med dem. MEn det an också vara värt det eftersom jag saknar cheer så mycket.
Jag saknar framförallt alla mina tjejjor från ACA survivors, ni är underbara allihopa.



Skulle i vart fall behöva komma igång lite bättre med träningen igen. Sitter hemma och gör lite små övningar för mig själv men det räcker som inte. JAg vill ju verkligen lära mig så mycket mer och då behöver jag hjälp. Framförallt vad gäller bakåtvolter och liknande, jag vågar verkligen inte göra det själv. Allt annat kan jag ju som göra utomhus men jag har inte kommit mig för att göra det äännu. I luleå hade det känns normalt men här i östersund så känns det nästan lite konstigt. Men jag borde inte tänka på det. Vadå om jag står på gräsmattan och hjular lite.. Kanske någon dag framöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0