Så rooligt!

Försöker övertala Alexander att skriva ett inlägg åt mig, till och börja med så verkade det okej men sen så kom han på att det inte riktigt passade honom. haha han är söt han. Men någon gång så kanske ni får läsa ett inlägg från honom också hur lite eller mycket han än skulle kunna tänkasskriva så blir jag ju glad. Med vissa riktlinjer vill säga.



älskar dig hjärtat men jag vågar inte låta dig skriva vad som helst. puss

Vad har jag gjort idag då? Jo grejerna från IKEA kom idag så vi har monterat alla dem och det blev så fint inne i sovrummet! Lmpan vi köpte tänkte vi ha i hallen men den var en aning större än jag trott så får se om den stannar där eller om man flyttar den någon annastanns, typ vardagsrummet, där skulle den också passa. Det var alexanders ide och jag gillar den iden. Vi har ´som ingen lampa här inne ännu så vi behöver ju en.

Sovrummet i alla fall! det  blev så himla fint ska ta några bilder och lägga in åt er, när jag bäddat sängen och ställt i ordning allt. Jag köpte ett smyckesträd för en stund sedan till mina smycken men jag upptäckte att den är lite för liten så jag behöver nog en till eller en annan. Har inte bestämt det ännu heller.. Men det måste ju då planeras.



Exakt den var det från Åhlens, tycker den var riktigt fin. Men men som sagt var så syns den inte eftersom den är övertäckt med mina smycken och jag har inte ens alla smycken med mig vilket gör det hela liite värre..

Vad mer vad mer, ja jag har ätit en plankstek idag som alexander for och köpte från Hoggars. Jag är så himla besatt av dem så jag måste äta det varenda gång. Jag är alltid sugen på deras plankstek av någon anledning. Men inte för ofta för då blir jag bara less det som allt annat. Kan inte äta samma sak för länge det funkar inte.

Nej men jag har inte så mycket att skriva om nu, vet inte vad ni kan tänkas vela läsa mer. Kommer jag på det så kan jag ju uppdatera igen. Så blir det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0