Nu har jag shoppat igen!

Fast inte så som många tänker att jag har, jag har shoppat grejer till sovrummet. EN sängram, en bänk och två sängbord. Kan ni gissa varifrån? Jajjemen IKEA! Vart annars tro?
Köpte allt i malm serien och i brunsvart för det känns enklast och snyggast. Men jag tror det blir riktigt snyggt i slutändan. Nu måste vi bara komma på vad det ska vara för tapet i sovrummet, jag vill nog ha någon riktigt speciell tapet. Något som inte är så vanligt, och som antagligen blir jobbigt att sätta upp, men det är alltid värt det i slutändan!





Jag tror att det blir riktigt snyggt med allt det här och sen med min TV upphängd på väggen framför sängen! Kommer att bli awesome!! Och allting går i svartbrun, nu ska jag bara se till att komma på vad för lampor jag vill ha där inne. jag håller på att göra en men jag vet inte om den kommer att passa. Jag lindar den med vita transparanta band, kanske borde ha svarta när allt annat är det. Men jag vet inte.. Annars får jag väl hänga den lampan i köket och den som ä'r i köket inne i vardagsrummet. Kan inte bestämma mig riktigt, men jag får väl se hur jag gör när allt kommer hit. Jag har ju beställt allting via internet så det är beräknat att komma den 19e men det brukar ju alltid ta ett tag innan beställningar kommer fram.. Jaja jag längtar då bara tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0