kallprat?

Jani nu bbörjas det igen, imorgon börjar min inskolning på min första arbetsplats här i östersund! Sen har jag vikariat i fyra veckor och efter det så får jag se om det blir något mer eller om jag blir fortsatt ring in vikarie. Men det känns bra, lite nervöst känns det ju men det är väl normalt? Jag menar jag känner ju inte någon och ska mitt i allt lära mig allt för att sedan kunna jobba 11h ensam.. så lite nervös har jag väl ändå rätt att vara. Men det känns jätte bra!

Jag har beställt nya hörlurar idag, de matchar telefonen min! Haha fast det var inte därför jag köpte dem, jag gillade bara de vita bäst!



oj vad stor bilden blev men det orkar jag då verkligen inte ändra... Men de blir väl ina, tror jag i alla fall. jag kan ju inte använda sånna små som man sticker in i öronen, de gör så ont för mig.. Usch! Nä så dessa bli en hel del mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: helja

hej helena, jo jag kommer ihåg dig! de e lugnt jag säga till hanna att du skrivit åså:)

2011-08-02 @ 14:52:11
URL: http://heljaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0