Hejsann!

Hur kommer det sig att det lyckas bli stökigt två sekunder efter man städat? Eller jag köket är väl en sak för att man gör mat, men det känns som om jag plockar undan och plockar undan och det blir fortfarande bara mer och mer.. Vad beror det på tro?
Jag vet inte, men nu har jag i alla fall tagit mig en paus från mitt städande. Kan inte göra så mycket mer nu ändå, det som är kvar är ju mest i sovrummet. Och det kan jag inte fixa först vi har en ordentlig garderob där jag jan stoppa in deft osm inte används. Garderoben som finns rymmer inte ens 1/4 av mina grejer... men men ingen panik där inte.

Alla kartonger är i vart fall tömda nu. Ingenting mer som ska upp ur dem inte, det är klart! Men kan kanske hända at jag letar till mig någon små pryl där nere sen när  jag kommer på det. :)

Nu vil jag verkligen tapetsera och göra i ordning rummena, så att det blir riktigt snyggt och fint! Vi pratade om fondväggar i alla rummen men jag vet inte om jag är så sugen på det. Har fått för mig att jag vill sätta samma tapet i hela vardagsrummet och sen markera med möbler i stället. Jag tror at det skulle vara en bra ide för den här typen av lägenhet.. Det räcker med fondvägg i köket och i sovrummet tror jag. Jag vill ha samma på alla väggar i vardagsrummet. gärna någon åt det mörka hållet och så sen en vit bokhylla och ljusa möbler, förutom soffan då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0