HAHAHA

Åh gud vad jag inte har skrattat så mycket på länge, jag var nästan stensäker på att jag skulle kissa ner mig. Jag Mattias och Alexander var ut med deras bår ikväll, med den lilla detaljen att alexander åkte ring bakom oss! Åh vad han studsade och benen flög och han såg så rollig ut, jag skrattade så mycket att jag inte visste vad jag skulle göra!
Men lite rädd blev jag eftersom att båten studsade så mycket att jag själv höll på o flyga ur den, haha då skrek jag till ordentligt. Har filmer på alexander som jag ska ta och fixa till datorn någon dag men gud vad kul det var. tror jag var lite jobbig med mattias när jag satt och slet i honom konstant och skrek: BÅT PINNE STENAR BÅT STEN STOLPE OSV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0