Flyttat

Nu har jag flyttat från Luleå ner till Östersund! OCH jag börjar få lite ordning nu, men det varar nog inte så länge till eftersom vi ska göra om i stort sett allt. Men vi tar ett rum i taget så då ordnar det sig :D ska se till att ta några kort och lägga upp så man kan se hur det ser ut här sen ;D

tänkte jag skulle uppdatera lite, sitter här oc har lite tråkigt.. är rätt så rastlös för stunden. Jag har hunnit med att söka jobb men inte fått något svar ännu.. men i sinom tid antar jag. Jag kan inte så mycket annat än söka annat och vänta...

börjar väl kännas lite nu att jag flyttat, men jag har ännu inte insett det helt. känns fortfarande som om jag är på semester eller något liknande.. men men det kommer det med antar jag.

Nej nu måste jag se till att försöka göra något är så rastlös!men jag ska försöka uppdatera mer, nu har jag ju mer att skriva om plus att ni som läser kanske är lite mer intresserade med tanke på att jag flyttat. hur som.. BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0