shoppat

Idag var jag på storsjöbadet och fixade mitt träningskort! Nu har jjag i vart fall guldkort och kan träna på vilket golds gym jag vill! :D AWESOME! Så när det var klart, vilket tog hur lång tid som helst!, så var jag bara tvungen att springa och köpa ett par nya träningsbyxor! Är hur nöjd som helst med dem! Jag köpte en tröja också men jag hade inte den på mig på bilden jag tog.. men men! har i varje fall varit på mitt första riktigt benpass nu sen lääänge! men det var sköönt! Var bara jobbigt att måsta gå upp för alla trappor till lägenheten igen bara.. hade liite mjölksyra i benen.. var så taggad idag så jag tränade stenhårt! Men jag känner mig så glad över det så jag var bara tvungen att posa till en bild med byxorna..;) hade jag haft båda händerna tillgängliga hade jag kunnat dra en riktig "cheerpose" men det var svårt att få ordentligt grepp om foten med bara en hand.. dessutom egentligen fel hand.. ggår inte att vrida om med vänsterhanden...! Nästa gång! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0