nu jäklarns

nu känner jag mig färdig med allt julstök.. så underbart skönt. har lite smågrejer kvar men inget som kräver nå särskilt av mig i alla fall.

har varit en sväng på stan ídag och letat lite fint papper och så till paketen, hittade inget bättre än det jag hade så då blev det inget sånt. Jag köpte mig däremot ett linne och ett par leggins! VARFÖR och varför slutade jag använda leggins? det är som om jag återupptäckt det igen nu, de är ju hur skönt som helst. Jag har nog inte använt leggins på ett antal år eftersom att jag inte mindes hur skönt det var. men nu har jag i alla fall ett par! och jag kommer att använda dem tills de är så trasiga att jag vet inte vad, kommer köpa fler och fler som en drog kommer det bli!  helt underbart!



 jaja GOD JUL på er alla i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0