ajaj

nu är jag hotad utav lillasyster att skriva ett inlägg, så jag borde väl gör det med då.. Har inte fotat mina julkappar ännu men jag ska väl göra det, tänkte jag skulle sätta dem på plats först och sen visa!

Hur som vet jag inte vad jag ska skriva.. har slarvat bort min internetdosa till banken igen, den är spårlöst försvunnen. jag använde den dock igår när jag betalade de sista räkningarna men sen så försvann den bara. Har ingen aning om vart den är och jag har gått igenom allt! ALLT! var är den? suck suck.. men det kanske är bra det då, betyder väl mindre shoppande? nej egentligen inte så länge man kan betala med kortet. sen har jag ju tillgång till banken via telefonen så jag kan ändå flytta runt pengarna som jag vill. vilket inte alla gånger är så bra.. kan hela koden utantill till och med på fyllan! men som tur är så är jag inte så slösaktig när det kommer till att vara ute på krogen, ibland ja men inte alltid...

vad mer vad mer.. sitter inne i vardagsrummet nu för stunden medans alexander och hans kompisar sitter inne i köket och spelar ett spel jag inte förstår mig på, för komplicerat helt enkel.. men men de verkar då ha trevligt, de sitter flera timmar i sträck.. bra för mig i vilket fall; jag fick ju mat..;) haha! nej vad hemsk jag känner mig..

Har i alla fall klickat hem lite nya grejer både idag och igår. bland annat två klänningar och en jacka! kan fota alt när det kommer så ska ni få se, för det kommer jag att fota.. :D en av klänningarna har jag länge velat ha så jag hoppas att den fanns på lager när jag bestälde så att jag inte får ett brev där det står att den var slut.. då blir jag ledsen..

jaja bjuder på en bild på mig idag som jag precis tagit med kameran.. ssmåsliten och så som det ska vara en ledig dag.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0