vaad har jaag gjort?

        

Jag har ingen aning om hur jag fått det där, har tyckta att jag  varit öm i fingret men jag trodde att det bara var att jag haft ringen på mig och att den färgat av sig, men sen kom jag på, jag har ju ringen på andra handen.. jag har alltid ringen på vänster hand och blåmärket är på höger.. HUR HAR JAG FÅTT DET?!Endast en stor gåta som jag inte kommer att kunna lista ut, har ingen aning!

Jag har i alla fall lagat en massa mat idag så att alexander ska få med sig lite varierade matlådor till jobbet i veckan. Har gjort lasagne, köttfärssås och makaroner, korvstroganoff och ris och sist men inte minst lite stekt korv med makaroner där med.



Nu ska jag smita iväg och prtionera ut all mat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0