fortfarande sommar

Kändes som att det var ordentlig höst förra veckan men både nu i helgen och den här veckan har motbevisat det, strålande sol och riktigt varmt! Var bara att plocka fram shortsen och smörja in benen och ta på skorna och vandra i solen i hopp om brunare ben! Jag älskar att det fortfarande är sommarvärme här! Jag har väl börjat vänja mig med östersund nu, känns inte som att jag är på semester något mer och det känns bra!

Ida var och hälsade på mig i helgen! det var riktigt roligt, har saknat henne och det var alldeles för länge sen vi sågs sist. Riktigt roligt var det att hon bestämde sig för att komma ner till mig och hälsa på! Vi hade trevligt och tog det lugnt på fredagen och spelade alexanders lilla "egetpåhittade" musicquiz, riktigt roligt. samma sak på lördagen med lite sällskapsspel därtill. Sen mitt i allt kom vi bara på att nu så drar vi ut för tusan! Så vi tog en taxi in till stan och dansade som tokar hela natten!




saknar dig redan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0