The best thing about tonight....

jag älskar mina produkter
Jag vill ha ännu mer!!!
nej nu får jag ge mig

Varför kan jag inte konsentrera mig, eller jo det vet jag ju. Men jag önskar jag kunde. Har så mycket att göra. Ska jobba imorgon nu också, 7-15.. Men då får jag vara ledig den 15e och det är bra eftersom att jag har seminarium den dagen. Annars vore det ju jobbigt.
Men fasiken. Jag kan verkligen inte komma mig för att skriva en uppsats eller vad jag nu ska kalla det för om seminariet vi hade, jag borde göre det så fort som möjligt. Känner mig lite stressad över det just för att jag inte kommer igång med den. Hujja..

Jag har istället suttit och läst om Durkheim ikväll, och funderat över andra tunga ting. Önskar jag hade mindre att tänka på, då kanske allt och jag menar allt skulle kunna kännas lite lättare. Men så är inte fallet idag. Idag är  en tung dag med mycket att göra.

Men imorgon kanske det känns bättre, vi ska nog mest troligt vara hos carro i min klass och dricka lite gott och spela lite spel. Känns som nånting det i alla fall. det var jätte kul förra helgen när alla var här hos mig. Vi bowlade först och tro det eller ej men jag kom på tredje plats av fem! Det är HELT otroligt för att vara jag! men i alla fall det var en jätte kul kväll, även om jag inte tog mig längre än utanför STUK...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0