När katterna är bort dansar råttorna på bordet!




Helena är sämst på att blogg så nu tar jag tag och skriver ett litet inlägg åt henne. om ja.. allt som jag kommer på om henne.. hehe.. då börjar vi.

Visste ni att helena var Ronja Rövardotter när hon var lite... de är sant, Hennes hår var det värsta jag någonsin sett! ska lägga upp en bild på henne sen när hon var lite. så får ni se.
Vad mer kan jag skriva, vi är dem ända helsyskona av alla våra syskon. hur många har vi.. fyra hon har fem med mig så ja vi har många! men vi är dem ända helsyskona som jag redan har skrivit så jag tror och hoppas att ni har förståt det nu. Sen ja. Vi är nu hos mormor och morfar vi har nog inte varit här tillsammans sen vi var små. De är ju lite dåligt ja.. men de gör ju alla gånger man kommer hit så speciella. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. vi ser ju om jag gästbloggar (som de så fint heter) någon mer gång. CIAO FOR NOW!!!

Bild på helena och mig :-) och som jag sa.. titta håret, Ronja ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0