My nerves will be the death of me, I KNOW!

jag är riktigt uttråkad. Har försökt med att skriva en sammanfattning av seminariet som vi ska skicka in men jag tar mig ingenstanns på den, det är kört, står helt still.. men jag försöker.. Bestämde mig för att läsa boken till föreläsningen imorgon, men den är inte så lite tung att läsa den heller. Gender, sexuality and violence in organizations.... Herregud. Missade föreläsningen sist, och tydligen så tyckte våran föreläsare som dessutom själv är brittisk att boken var svår. Det hjälper ju eller hur. Tror jag dööör! Men ja den är väl ganska logisk den också om man tänker efter. det går ju att disskutera boken vilket som även om man inte läst den. Så det borde nog ordna upp sig, jag kan bara inte citera något och det är ju dåligt.... För det gör resten i klassen! Nej nu ska jag inte vara sån, jag är bara less så nu ska jag fortsätta plåga mig med den underbara boken..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0