Like fire in the dark, we're like living art

Ikväl så är det after work med jobbet som gäller. Det känns kul. Brukar vara riktigt god mat där så jag sitter och längtar efter det. Helt underbart. Annars har jag väl de vanliga problemen, vad ska man ha på sig.. ANtingen så är det för fint eller för tråkigt eller för lite eller för mycket. Blir som aldrig nöjd plus att man hinner byta trehundra gånger innan man verkligen åker iväg.. men men, man börjar väl bli van..



Vi hade seminarium idag och ja, jag satt tyst. Kände inte att jag direkt hade något att komma med men men kanske blir bättre i framtiden, det hoppas jag. Ska väl också ta och börja skriva lite på den, och studera något sociologiskt. Känns som att den här "rapporten" kan bli lite mer än vad det brukar bli. Men jag ser fram emot att kunna diskutera något på mitt vis och ur min egen synvinel. Känns som lättare..
Nej men nu ska jag göra mig klar! Ses ute i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0