I had to borrow, beg and steal and lie and cheat

Vilken händelserik kväll det var igår! Jag hade riktigt roligt
Det roligaste var nog absolut att jag träffade mormor och morfar på krogen igår. Satt med dem på allstar och hade det riktigt trevligt. :D Det var inte vad jag hade väntat mig om man säger som så, men jag hoppas att det ska bli fler gånger. INte varje ddag man sitter på allstar med morföräldrarna!

Men men
Ikväälll så bär det av ut i dimman igen, men jag äär osäker på den fullständiga planen, har lite planer men inte bestämt allt fullt och fast ännu. Men som sagt inget som jag ororar mig över, det löser sig alltid. Slutar alltid i något roligt till slut vilket som.! :D

Nu ska jag göra mig i orning igen, är lite sliten efter igår, haha!



ser fram emot nästa match på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0