Guess thats why they call it window pain.

ÅÅÅH vad jag är less nu, men jag har ju i alla fall fått en hel del gjort. Första seminarieuppgiften är inskickad och klar. Den blev väl helt okej, är man bra på ordbajsa så funkar det ju och tydligen så är det något som jag klarar av. Det är väl bara själva sammanhanget som blir sluddrigt. tappar väl den röda tråden efter ett tag.. haha nej men det blev bra tillslut och nu är den inskickad och det känns så otroligt bra!
men däremot så loggade jag in på Fronter idag och upptäckte till min fasa att vi nu har fått tillgång till hemtentan.. OCH det var verkligen inte den lättaste.. Har faktiskt lyckats svara på en, JA EN, enstaka fråga. Det tog sin lilla tid. nu har jag bara si sådär 17 kvar... JIPPIE!
Och dessutom har vi nytt seminarium på fredag, men den tar jag nog med en nypa salt. Läser och diskuterar med gruppen i vanlig ordning. Sen beror det ju på när själva den seminarie uppgiften ska vara klar för då måste jag ju skriva den med... Hmm.. riktigt roligt, INTE!
och inte för att glömma så har jag ju saltenta den 28e också. Den är minst kul av alla eftersom att misslyckas jag där så blir det omtenta. Resten kan jag ju kompletera om det skulle behövas, det går ju inte med tentan. Suck, jag har hunnit gå igenom en sociolog av tre viktiga, sen tas väl det upp tre till dessutom som kan vara bra att lära sig om.. Så ja en av sex, måste börja ligga i med den biten också. Har tagit alldeles för lång tid med bara den ena. Resten måste gå snabbare, men jag har som bestämt mig för att lära mig extremt mycket om minst två och sen lite ytligt om resten, frågan är bara vilka jag ska välja. men det ordnar nog upp sig det med.



Imorgon ska jag upp till jobbet igen också, börjar klockan sju. SUCK! men jag är ju ganska trött redan nu så jag kanske ska ta och lägga mig så är jag pigg imorgon. Då blir det för hoppningsvis inga problem att stiga upp. Får dock se om jag hinner i tid till föreläsningen som är imorgon.. Hade behövt gå på den eftersom att det är en sammanställning av de tre sociologer som vi inriktar oss på.men men annars får jag bita ihop och läsa ännu mer bara för att jag ska ha någon chans på tentan...

Vad mer ska man göra då? Jag vet faktiskt inte, känns inte som att jag hinner planera något direkt eftersom att jag måste fixa plugget. Men till helgen blir det ledig helg i alla fall. fredagen är helt planerad. Då blir det after work med jobbet på båten. har ju också kommit fram till att om det är tråkigt kan jag ju alltid smita upp till allstar. YES! nej men det ska nog bli kul, vad ska jag ha på mig tro? hmm.. sen på lördag är väl inte alldeles för mycket planerat tar den dagen som den kommer och är jag inte alldeles för bakis på söndag eftermiddag ska jag nog ta och läsa lite mer i min "röda bok" :D

jag funderar på om jag ska färga håret mörkare igen också, eller jag vet inte tycker som om färgen jag har nu också men jag avskyr verkligen utväxten. Tycker jag ser gråhårig ut..:P men jag vet inte, kanske ska försöka hålla mig till att låta min egen färg växa ut igen. Det skulle ju i och för sig mitt hår må bra av.. Får se hur jag löser det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0