som vanligt

så kan jag inte låta bli att lägga in en video!
Christina Aguileras nya video, not myself tonight!
Tycker det är lite roligt ändå, jag gillar henne. Har som sagt hennes parfym här hemma som jag är småtte besatt utav. Men ja, vad ska man egentligen säga om den här videon. Den är speciell, trodde väl kanske inte riktigt att hon skulle ge sig in på den här linjen men nu har även hon gjort det. Vad kunde man vänta sig.



inte någon särksild speciell låt heller, den är som bara om och om igen, hon är inte sig själv ikväll. okejj jaja då vet vi. men som sagt. det är christina aguilera och jag tycker om henne... men jaa.. lite små vibbar får man väl från när hon gjorde videon dirty tycker jag. framförallt mera på slutat på videon. tycker det är lite samma stuk på det hela.. -.- mycket latex för den delen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0