oj

vad sägs om att lära sig det här?




Jag tycker dock att man borde få lite skavsår av det där, det ser ju onekligen obekvämt ut ibland. Kommer ju rent utav på mig själv med att även sitta och tänka att jag hoppas att stången är varm när man gör sånt där. Typ uppvärmd av friktion eller nåt i den stilen. annars är det väl lite lätt obehagligt skulle jag tro.. Men jag menar, är inte det där typ omöjligt? Det ser ju omöjligt ut. och ont ska det väl göra? eller lite? hmm. men jag har alltid varit lite sugen att testa, nån som hänger med och skaffar sig lite skavsår på obehagliga ställen. Skulle väl vara kul..:D haha, nej men det får man väl ändå inte. kanske därför stången inte värms upp i och för sig, så man glider runt lättare, då kanske man slipper skavsåren när den är kall. nej men nu får jag nog ge mig. ska sluta tänka på det! skum jag är.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0