Im bored

Jag har bakat, japp. Jag har bakat..
Vad mer, inte mycket mer. Sminkat mig..
Jag har jätte tråkigt.
Vad ska jag hitta på?
Det är kallt ute så jag har ingen lust att gå ut heller. Känns tråkigt det med. Ska väl om inte annat planera en överraskning. det börjar vara smått dags för det så att det blir klart någon gång. har hållt på hur länge som helst med det nu men det vill sig inte till att gå bra i alla fall. TRIST! Men det ska bli av, om jag så ska måste fixa det någpn annan stanns! Men vänta bara, blir en bra överraskning i alla fall!
Ska lämna in bilen på onsdag på müllers, hur ska jag klara mig utan den? jag har ingen aning. Kommer kännas konstigt utan den. men det måste göras så det är bara så! Min stackars lilla polo, skada sig sådär. men skönt är det i alla fall att det gick så lätt att fixa det.
Nej jag kan ju i alla fall ta min lilla polo och dra iväg till sävast en sväng och hämta lite grejer. ta mig en kaffe med mommo och bara surra. Det är som mysigt och jag gör det som sällan. Så nu ska jag göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0