Godmorgon

Idag fick jag mig lite sovmorgon juh! vad skönt, står nu och lagar lunch för fulla muggar, ska bjuda rasmus på lunch nu under hans lunchrast. jag är så snäll, njee det var i och för sig han som föreslog det, men jag kan ju låtsas som att det var jag.. ;)

sen har jag tvättstuga och så ska jag ta mig en snabbis till sävast. Hämta lite utemöbler till altanen så at vi har. Vi har ju i och för sig ett par stolar men det skulle inte vara helt fel med ett bord också. Hoppas att mommo och vaari är hemma, då kanske de har tid att komma ner med min sängram och toaskåpen. Skulle vara på tiden nu att jag fick dem, var som ett tag sen det var tanken egentligen.

Jaja, nog pratat om det. Vad mer ska man göra, kanske ska ta och jogga ett varv idag också, men jag måste hitta mitt underställ som är spårlöst försvunnet. Har ingen aning om var det har hamnat. Fan...

Hmm.. nej nu ska jag fortsätta röra om i maten och dricka upp mitt te. har som bliiviit smått beroende av te på morgonen, men det är ju så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0