Planer planer planer

sämst på att planera men nu är det fan dags..

först och främst ska jag nu efter jag skrivit det här hoppa in i duschen så att jag slipper göra det imorgon, men eftersom att jag gör det ikväll kommer jag att imorgon istället måste fixa mitt bångstyriga hår som kommer att ligga platt på den sidan jag sovit och stå rakt ut på den andra, men det löser sig.
Hur som planerna imorgon:

  • 06.30 Kliva upp för att göra mig i ordning (ska ändå vända på dygnet så det blir rätt så lägligt att kliva upp den tiden.)
  • 08.00 möta upp Sara på kulturens hus
  • 08.30 - 11.30 PLUGGA PLUGGA PLUGGA
  • 12.00 Kanske fika, inte bestämmt ännu, MEN framförallt LUNCH!
  • sen är väl dagen rätt så fri, ska väl hjälpa vikko om det finns tid över till det imorgon.
  • 16.30 hem och laga LAX! har varit sugen på det alldeles för länge nu och den har legat där i frysen och lockat på mig! Så då ska jag fixa det, får nog klämma in lite handling där på min lediga tid, saknar några ingredienser men det löser sig alltid.
  • 18.00 Möte med MK, ska planera ett litet event.
  • kring 21.00 ta mig hem igen antar jag. Har inte planerat så mycket mer efter mötet där.

men så ser det ut i alla fall, lite ordning är det väl, åteminstone i jämförelse med vad jag brukar ha. Vilkeet är noll koll på vad jag ska göra över huvud taget!

Sen var det tisdagen, den ser än så länge ut så här:

  • 08.00 Upp och hoppa! Ger mig lite sovmorgon, måste som sagt vända på dygnet, börjar förmiddag igen i veckan och då ska jag vara på jobbet klockan 07.00
  • 09.00 Jobba tre timmar
  • 12.00 Kanske en fika till?
  • ~12.00 ~13.00 hjälpa vikko igen
  • efter det någon gång hem, duscha, äta...
  • från ca 18.30 KURS
  • 21.30 Hem igen och antagligen stoppa i mig något gott för att sen sova. :)

Och sen därefter blir det en normal arbetsvecka igen, ja Frida det är lugnt! Vi tränar på onsdag..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0