morgondagens planer

  • Kliva upp klockan 8.30 och få i mig en stadig frukost- för att inte glömma mina extra vitaminer
  • Plocka undan ännu lite till i mitt lilla rum för att sedan..
  • ...mommo och vaari kommer med min nya sängram och så ska vi montera den
  • sen lunch!
  • fixa middag att ta med till jobbet!
  • åka till jobbet redan klockan 13.30 inte 15.00
  • Jobba jobba jobba
  • när jag sen slutat ska jag hem igen och slockna i min förhoppningsvis monterade säng!

så så ser dagen ut imorgon, hade tänkt klämma in att handla lite men jag tror att det blir lite tight tyvärr. Men jag ser ju i alla fall. det löser sig nog. Nej nu ska jag ta och sova så att jag orkar upp imorgon!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: hanna

ELLERR, ska jag jävlas och komma och hoppa i din säng när jag anländer inatt ;);) ?

2010-03-19 @ 12:05:20
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0