Vilken underbar dag vi har idag, idag, idag!

Nu är det dags att ta sig ut och göra lite vettigare saker, tog mig en jäkla ordentlig sovmorgon i morse, men det behövde jag nog. Så nu är jag up and going!
Först och främst ska jag fixa lite små grejer här hemma, sen möta upp sara och sara på stan med lite fika och gott, hmm kanske ska äta något nu också, jag är trots allt hungrig..
Sen efter det så ska jag på mary kay möte igen! Idag blir det make up för fulla muggar!
Undrar hur planen ser ut där, vet bara att vi ska hjälpa varandra, jag hoppas på något nytt och spännande!

HUjja nej nu ska jag ta mmig iväg! NEJ jag ska först skriva att Lollo kommer imrogon! det har jag längtat till. Nu har jag inte sett dig på alldeles för länge! Synd att jag inte kunnat komma och hälsa på i skellhell, men det har inte  funkat med jobbet tyvärr. men nu kommer du ju hit i allaf all så det gör mig jätte GLAD!!

Har ju i och för sig itne sagt att jag har haft jätte kul i helgen också! Tack så mycket, hejj för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0