suck suck suck suck suck

Jag har funderat och funderat i evigheter på vad jag vill göra i fortsättningen. Vad har framtiden att erbjuda mig tro? Jag är så less på allt, less på min lilla vardag! Nu får det snart vara nog. jag vill åka iväg och bara vara! men jag har så svårt att lämna allt, framförallt mina syskon.. och framförallt min älskade syster Louice, jag kan inte åka från dig. Nog att jag är här i Luleå och att du är i skellefteå, men vad ska jag ta mig till. jag orkar inte ha det som jag har det heller! ÅÅH! Varför ska jag vara så less på allt för?! Jag måste skärpa mig, göra något utav livet bara. någonting som är utöver det jag brukar göra. MEN VAD!? jag får helt enkelt se...

Puss på dig min darling i alla fall! saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0