Klandra mig inte för att jag har tråkigt!

Vad heter du: Helena Lundberg Vuorijärvi
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: vette tusan det..
Vart bor du: Porsön, Luleå
Hur lång är du: 159,5
Ögonfärg: blågråa
Hårfärg: just idag är det mörkblont, tror jag.. ;)

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
Hellst ingen alls det är ju sommar, men min svarta från HM
Vad använder du just nu för skor: Jadu, varierar mellan alla klackar men annars tygskorna..
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: mjukisbyxor ABSOLUT!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: hmm, jadu, allt från femhundra till tusen brukar väl kunna gå ibland om jag är på humör för det. :)
Vad har du för jeansstorlek: Jag har ingen aning, jag testar dem och köper dem :D
Vad har du för skostorlek: 37-38
Vad har du för tröjstorlek: brukar köpa S men ibland vill jag bara inte det så då tar jag något större.

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
haha måste ännu en gång erkänna att det nog är katterna..:D
Du pratade i telefonen med: Linn Andersson
Du gick på bio med: Sara
Du gick på stan med: Jobbet
Du kramade: Sara

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt ”jag älskar dig” och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jaa, med min lilla monsterkatt går det inte annat
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njaa, kan inte minnas att något sånt har hänt..

STUFF:
Är du ensam nu:
Bortsett från katterna så ja, mina lägenhetskompisar är ute på äventyr..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: All kass musik som går att hitta!
Vill du gifta dig: I framtiden så ja
Vill du ha barn: jo men absolut inte nu!

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Nope
Vad är du mest rädd för: att vara ensam, det har jag svårt för..
Vem hatar du verkligen: törs jag skriva det?
Varit kär: ja
Kör du bil: jajjemen, skulle inte klara mig utan min polo!
Har du ett jobb: Japp det med, till och med!
Gillar du att ha folk omkring dig: Jo det gör jag, föredrar att vara med någon istället för att vara själv.
Har du någon tatuering: jo hela tre stycken..:)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
nej
Köpt någonting: Jaa biljetter till western farm
Varit sjuk: nej inte mer än vanligt...
Sjungit: en hel del kassa låtar som fastnat på skallen, what else
Saknat någon: om något!!!!!!
Kramat någon: inte idag.. katterna möjligtvis..

VILKEN..
Tidning läser du:
kuriren för det har vi på jobbet.
Buss åker du oftast: Hatar buss, men in till stan i så fall, kör oftast bil.
Frisyr har du: Trollruffs som inte går att styra!
Dag fyller du år: 20 mars

SENASTE..
Film du såg:
HUMM.. det var nog prince of persia
Sak du stal: hehe, Kan det fortfarande ha varit ett plagg från Lollo..;)
Mat du åt: Pasta och köttfärssås.:D
Låt du hörde:  ingen aning kikar vilken låt som var på spotify när jag stngde av den: Not myself tonight - Christina Aguilera
Bilden du tog på dig själv: Väääänta då..... tyckte om hur läpparna såg ut..:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0