En bild...

... säger mer än tusen ord..

Jag måste nog ta och rensa min telefon snart, börjar bli en del bilder att berätta om.

Jaja, bäst att starta någonstanns!



allmänt rastlös!



Anna och Linnea på deras bal, de var så fina tyckte jag! Hur kul som helst att se dem komma in. Sist var de men gladast vill jag nog påpeka att de var.. :D



hittade en peng på golvet!! meeeeeen



den var fastlimmad, FAAN!



jag har sjukt tråkigt i tvättstugan, haha!



Hon är så sjukt söööt min lilla lilling, men hon sover himla konstigt! Men inget slår hennes "kullerbyttor"..:D



Jag och Frida var och såg på Killers, vi kände oss rätt så ensamma på bion.. Undrar om folk läser kritiken den fått..:D



Western Farm och det regnade! vi var och såg på drängarna och dansade i leran. eller rättare sagt blev runtknuffade i leran men det var himla stämningsfullt.. Hade inte kunnat bli bättre! Eller jo..



...skorna hade fått kunna överleva kvällen... lera upp till knäna! :D



avslutar med min fina pärla! Får ta fler bilder någon annan gång.. :D kanske också skriva lite mer om kvällarna också.. men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Sadick

skit cool blogg du har tyckte jag!=)

2010-06-24 @ 13:21:38
URL: http://sadick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0