Bad hairday!

Jag är så sjukt trött och jag förstår inte varför, har också ont i halsen. Den känns uppsvullen och jobbig! USCH USCH FÅR INTE BLI SJUK! det går inte.. mådde bra tidigare idag, bara det att jag kännt mig lite trött och seg, men antog att det berodde på vädret. lyckades också slita till ryggen lite helvt på jobbet idag IGEN! det får inte heller hända, kan inte gå och bli sjukskriven pga den, men det är ändå helt okej jag kan ju röra på mig så det är ju inte ens i närheten av förra gången. Men känningar över huvud taget på samma ställe är inte någon toppen känsla. Jag blir orolig!
Har varit på middag idag hos Lisa och träffat alla små syskon. Hann också med att träffa Anna och Pappa som hade med sig Lollo, hon har vistats i norriån i helgen.
Ligger hemma i sängen nu och mår dåligt, suck...
Men jag fick jordgubbar av pappaper idag, snällt! Fast jag tog bara två. Men de var jätte goda!

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, hoppas mina brudar får det kul i turkiet! Puss på er och tappa inte bort varandra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0